Wednesday, July 25, 2012

ေခတ္ထဲက တိုးတက္မႈ

ေခတ္ထဲက တိုးတက္မႈ
စံဂ်ဴး
က်ေနာ္လား အျမင္က်ယ္လာလိုက္တာ..
ေျမာင္းကိုလည္း ျမစ္ထင္လိ႔ုထင္
ေရကာတာပဲ တည္ေဆာက္ခ်င္လာတယ္။
က်ေနာ္လား အိုင္တီေခတ္ကို ေလ့လာေနရင္း…
ဂ်ီေထာ့(Gtalk)နဲ႔ ေဖ့စ္ဘြတ္(Facebook)ၾကားမွာ
ေ၀့လည္ ေ၀့လည္..။
က်ေနာ္လား ဖတ္ပါမွတ္ပါဆိုလို႔
စာအုပ္တစ္အုပ္ ကိုင္ထားတယ္... ၾကာ…ေပါ့
အဖံုးေတြလည္းတြန္႔ေၾက
လက္ဆီေတြလည္း စြန္းထင္
မာတိကာေတာ့ ခုထိ မလွန္ရေသးဘူး..။
က်ေနာ္လား အတင္းလားမသိ
သတင္းလားမသိ
၀ိုင္ေအာ္သူေနာက္က လိုက္
လက္ခေမာင္းခတ္ျပလိုက္တယ္
က်ေနာ့ကို ဘာေကာင္ထင္လည္…..??? ။
က်ေနာ္လား အျမင္က်ယ္လာလိုက္တာ..
ေကာင္းကင္ေပၚက လမင္းရယ္ ၾကယ္တာရာရယ္
ဖေယာင္းတိုင္းရယ္ ဟိုရင္ဂ်ာရယ္
အထိကရုန္းရယ္……လူးသားဆန္မႈရယ္
ေရကာတာပဲ တည္ေဆာက္ခ်င္လာတယ္။
ဒီလို ေ၀့လည္ ေ၀့လည္…..နဲ႔…
မာတိကာေတာ့ ခုထိ မလွန္ရေသးဘူး..။
က်ေနာ့ကို ဘာေကာင္ထင္လည္…..??? ။
က်ေနာ္ အျမင္က်ယ္လာလိုက္တာ…
ေခတ္ထဲက တိုးတက္မႈ ေတြနဲ႔
စမ္းတ၀ါး၀ါးမို႔… ခုဆို
က်ေနာ့အေနာက္မွာ သုည ေလးလံုးေတာင္တိုးလာျပီ။
စံဂ်ဴး

No comments:

Post a Comment